Vés enrere Les Jornades de Portes Obertes acostaran la UPF als futurs estudiants de grau

Les Jornades de Portes Obertes acostaran la UPF als futurs estudiants de grau

Les inscripcions per participar-hi ja estan obertes. Enguany, com en edicions anteriors, combinaran el format presencial i virtual i tindran lloc a partir del mes de gener.

16.12.2022

Les Jornades de Portes Obertes dels graus de la UPF ja estan en marxa i han obert les inscripcions per participar-hi. Futurs estudiants de grau, provinents de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior, i familiars estan novament convidats a participar-hi per conèixer de primerà mà l'oferta de graus de la Pompeu Fabra.

Els estudiants interessats, juntament amb les seves famílies i el professorat de secundària, podran venir presencialment als campus de la Universitat per conèixer amb més profunditat el grau en el qual estan interessats. Ho faran de la mà de docents de la UPF, que els explicaran les característiques de cada titulació, així com les sortides professionals o les possibilitats de mobilitat internacional. També podran visitar les instal·lacions acompanyats per estudiants de la UPF, que els acostaran les seves vivències a la universitat en primera persona.

Els estudiants interessats podran venir presencialment als campus de la Universitat per conèixer amb més profunditat el grau en el qual estan interessats. Ho faran de la mà de docents de la UPF i també podran visitar les instal·lacions acompanyats per estudiants de la Universitat, que els acostaran les seves vivències a la universitat en primera persona

Per tal de facilitar l'assistència, la majoria tindran lloc en dissabte. L’inici de les Jornades de Portes Obertes serà el dissabte 11 de febrer, amb la presentació de pràcticament totes les titulacions. La resta de dissabtes marcats al calendari són el 4 i el 25 de març, i el 15 d’abril. També es faran algunes sessions en divendres, bàsicament les de titulacions de l’àmbit de les ciències de la salut i de la vida, Medicina i Biologia Humana, que seran el 3 i el 24 de març.

Finalment, i vist l’èxit de participació del curs anterior, es tornaran a oferir xerrades presencials per parlar dels ajuts i les beques que s’ofereixen des de la UPF i institucions vinculades, el 25 de març, i sobre l'accés a la universitat, l'11 de febrer i el 4 de març.

El format en línia per arribar a més persones interessades

Malgrat que l’estada presencial sempre aporta un valor afegit a l’experiència, amb la possibilitat de passejar pels espais universitaris, la UPF també ofereix sessions informatives en línia per a tota aquella gent que pel motiu que sigui no es pot desplaçar als campus en les dates previstes.

Les sessions informatives en línia també permetran conèixer a fons tot el que la UPF ofereix. Es comptarà amb la intervenció de docents que explicaran l’oferta de graus, estudiants que compartiran les seves experiències, i per acabar, s’obrirà un torn de preguntes per poder formular les consultes que considerin. L’accés a les sessions virtuals es podrà fer a través d'un enllaç que s'enviarà un cop feta la inscripció.

De manera general, aquestes es faran entre els dies 30 de gener i de 2 de febrer, amb l'excepció dels grau en Biologia Humana, Enginyeria Biomèdica i el grau conjunt en Filosofia, Política i Economia prevista pel 24 de gener i el grau en Dret pel dia següent. Respecte a la sessió informativa de beques i ajuts tindrà lloc a les 17.30 hores del 23 de gener, i la d’informació per a l’accés a la universitat, serà el 24 a la mateixa hora.

04. Educació de qualitat

Notícia publicada per: