Back Tot a punt per celebrar el tercer simposi del departament de Ciències Experimentals i de la Salut

El dimecres, 26 de novembre, el tercer simposi del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut de la Universitat Pompeu Fabra, aplegarà els principals investigadors internacionals en l'àmbit de la genètica i les neurociències.
24.11.2014

El dimecres, 26 de novembre, el tercer simposi del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut (CEXS) de la Universitat Pompeu Fabra, aplegarà els principals investigadors internacionals en l'àmbit de la genètica i les neurociències.

Se celebrarà, de 8.45 a 18.30 hores, al Parc de Recerca Biomédica de Barcelona (PRBB) (C/ Dr. Aiguader, 88. Barcelona), organitzat pel Programa de Genètica i i Neurociències del CEXS. El programa inclou un acte de benvinguda a càrrec d' Arcadi Navarro, director del CEXS i Rafael Maldonado, Coordinador del Programa de Genètica i Neurociències. cexssimposia

L'objectiu principal de la celebració d'aquesta activitat és la de fomentar un fòrum d'intercanvi i d'actualització de coneixements entre els investigadors del CEXS i d'altres centres de recerca del PRBB i científics estrangers convidats per ser rellevants en els seus àmbits d'expertesa, concretament en els àmbits de la genètica i les neurociències. Amb això es preten posar en contacte experts per tal de tenir la possibilitat de discutir els darrers avenços científics, promoure la formació de joves científics així com també impulsar interaccions científiques entre el CEXS i altres institucions.

Entre altres, intervindran en aquesta tercera edició:

Ian Kitchen (University of Surrey, UK)

Milk in development- good or bad for behaviour and the brain?

Paola Bovolenta (Centro de Biología Molecular "Severo Ochoa", Spain)

Alzheimer Disease Pathogenesis: insights from neural development.

Linda Barlow (University of Colorado, School of Medicine, USA)

A taste of development and regeneration.

Michel Koenig (INSERM- IURC, France)

Recessive ataxia by partial loss of function: a common theme.

Giuseppe Testa (IFOM-IEO, Italy)

Cell Reprogramming-based Modeling of Neurodevelopmental Disorders: Insights into Transcriptional and Epigenetic Dysregulation.

Eduardo Soriano (Universitat de Barcelona, Spain)

Role of Reelin in adult brain plasticity and in Alzheimer's Disease pathogenesis.

El simposi està obert a tots els interessants en genètica i neurociències. No hi ha cap quota d'inscripció però si cal registre,  atès que el nombre de places és limitat.

Altres e-notícies de recerca relacionades:

Primer simposi del CEXS sobre senyalització cel·lular per calci

Segon simposi del CEXS sobre les perspectives de la Biologia Evolutiva

SDG - Sustainable Development Goals: