Vés enrere La UPF mostra la seva oferta acadèmica als salons Estudia i Futura

La UPF mostra la seva oferta acadèmica als salons Estudia i Futura

20.03.2007

La UPF estarà present aquesta setmana a les dues fires de l'àmbit de l'ensenyament que acull el recinte firal de Montjuïc: Estudia i Futura 2007, en les quals mostrarà tota la seva oferta acadèmica. Aquestes dues fires, que se celebren en el marc de la Setmana de la Formació i el Treball, són un punt de trobada entre la oferta i la demanda del món educatiu i un punt de referència a casa nostra.

Estudia (la nova denominació del saló de l'Ensenyament), que s'allargarà fins al 25 de març, s'ha inaugurat avui al matí, amb una visita de Josep Huguet, conseller d'Innovació, Universitat i empresa, i Ernest Maragall, conseller d'Educació, que han fet un recorregut per les instal·lacions.

La UPF, que ocupa un estand al palau 2 del recinte firal, ofereix als visitants informació personalitzada sobra la seva oferta acadèmica i els seus serveis, i també lliura fullets sobre els diferents estudis que imparteix. Estudia -que la darrera edició va rebre la visita d'unes 70.000 persones- compta enguany amb prop de 200 expositors, i està adreçada preferentment a estudiants, pares i educadors de Catalunya.(A les imatges, diferents panoràmiques de l'estand de la UPF en el saló Estudia 2007 durant la jornada inaugural d'avui).

D'altra banda, la UPF participarà a Futura 2007, el primer i únic saló a Espanya dedicat a màsters i postgraus, que se celebrarà els dies 23 i 24 de març, i que s'ha convertit en una de les majors concentracions del sector educatiu a Espanya.

La UPF, que compartirà estand al palau número 5 amb l'IDEC i l'Escola Elisava, proporcionarà informació sobre la seva àmplia oferta en programes de màster i postgrau.

Taula rodona sobre Universitat i societat del coneixement

En el marc de Futura, i dins de les Jornades Universitat, Recerca i Innovació, Josep Joan Moreso, rector de la UPF, prendrà part el 23 de març en una taula rodona al voltant del darrer informe de la Fundación Conocimiento y Desarrollo (CYD), que analitzarà el paper de les universitats en l'àmbit de la societat del coneixement i la seva relació amb l'entorn empresarial.

El debat, organitzat pel periòdic econòmic Món empresarial, tindrà lloc a les 12.30 hores a la sala 3 del palau firal 5. Estarà moderat per Aurora Masip, periodista que forma part del consell editorial d'aquesta publicació, i també hi participaran Blanca Palmada, comissionada per a Universitats i Recerca; Martí Parellada, membre de la Fundació CYD (que presentarà l'informe), i Francesc Xavier Grau, rector de la Universitat Rovira i Virgili.

Més informació:

> Estudia. Saló de l'ensenyament