Vés enrere Jaume Duch, director general de Comunicació i portaveu del Parlament Europeu, inaugura el cicle “Esmorzars Europeus” del Diari de Barcelona

L’acte tindrà lloc el divendres 22 d’abril, a les 10.00 hores, a l’auditori del campus del Poblenou sota el títol “La UE davant l’atac rus a Ucraïna”. El cicle portarà alts càrrecs institucionals i eurodiputats a la UPF per conversar amb els integrants del Diari de Barcelona.

20.04.2022

El Diari de Barcelona enceta aquest divendres 22 d’abril el cicle “Esmorzars Europeus del DdB” amb la conferència de premsa “La UE davant l’atac rus a Ucraïna”, a càrrec de Jaume Duch, director general de comunicació i portaveu del Parlament Europeu.

L’acte, organitzat conjuntament entre el Diari de Barcelona i l’Oficina del Parlament Europeu a Barcelona, tindrà lloc a les 10.00 hores a l’auditori del campus del Poblenou de la UPF i és obert a tota la comunitat universitària i als mitjans de comunicació que hi estiguin interessats. Al final de la conferència de premsa s’obrirà un torn de preguntes per als estudiants presents a l’acte. Es prioritzaran les preguntes formulades pels estudiants.

El Diari de Barcelona farà una àmplia cobertura de l’acte i també un seguiment en directe de l’acte a les seves xarxes socials. A més, s’emetrà en streaming des de la web del DdB.

Aquest serà el primer dels “Esmorzars Europeus del DdB”, que es faran periòdicament els pròxims mesos al campus del Poblenou de la UPF i que comptaran, com a convidats, amb alts càrrecs institucionals del Parlament Europeu i eurodiputats.

Jaume Duch (Barcelona, 1962) és llicenciat en Dret i va exercir com a professor de Dret Internacional Públic a la Universitat de Barcelona (del 1986 al 1990). Funcionari de la Unió Europea des del 1990, ha exercit sempre tasques relacionades amb la informació parlamentària: portaveu i conseller del president entre el 1997 i el 1999, cap del Servei de Premsa i director de Mitjans. Des del 2006 és el portaveu del Parlament Europeu i, des del febrer de 2017, director general de Comunicació de la institució.

04. Educació de qualitat
16. Pau, justícia i institucions sòlides