Vés enrere Jaume Badia, nou gerent de la UPF

Jaume Badia, nou gerent de la UPF

Ha estat nomenat avui pel rector Jaume Casals, d'acord amb el Consell Social, en substitució de Ricard Boix. Al llarg de la seva trajectòria ha estat director general d'Anàlisi i Prospectiva a la presidència de la Generalitat i ha ocupat diferents càrrecs al CCCB.
30.06.2013

Jaume BadiaEl rector Jaume Casals, ha nomenat avui, d'acord amb el Consell Social, Jaume Badia i Pujol com a gerent de la UPF, en substitució de Ricard Boix.

Nascut a Callús (Bages) el 1959, Jaume Badia és llicenciat en Filologia Catalana per la UB (1985). Ha treballat al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), en el qual ha exercit els càrrecs de cap dels serveis culturals (1993-1997), gerent (1997-2003) i subdirector de continguts (2011-2013). Entre els anys 2003 i 2010 va treballar com a director general d'Anàlisi i Prospectiva a la presidència de la Generalitat amb Pasqual Maragall i José Montilla.

Ha estat secretari del Conservatori Professional de Música de Manresa (1979-1983), cap del Gabinet de l'Alcalde de Manresa (1983-1987) i adjunt al Gabinet de l'Alcalde de Barcelona durant el període olímpic (1987-1993). Ha col·laborat periòdicament amb els diaris Regió 7, Público i El Periódico de Catalunya.

D'altra banda, Ricard Boix, que ha estat gerent de la UPF des del setembre del 2005, seguirà vinculat a la Universitat com a assessor del gerent per als projectes urbanístics, patrimonials i constructius i continuarà essent el director general de la Fundació UPF, des de la qual treballarà en la definició i posterior execució d'iniciatives encaminades a l'objectiu de millorar la captació de recursos i la implicació del món de l'empresa en projectes de la universitat. Amb la incorporació del gerent es tanca la composició del nou Consell de Direcció de la UPF.