Vés enrere Anna M. Caballé, Ana Delgado i Joan Ramon Masclans prenen possessió com a degans

Els tres professors, que estaran al capdavant, respectivament, dels deganats de les facultats de Dret, Humanitats i Ciències de la Salut i de la Vida durant els propers tres anys, han estat nomenats en el decurs d’un acte presidit per Laia de Nadal, rectora de la UPF.

31.03.2023

L’auditori de l’edifici Mercè Rodoreda del campus de la Ciutadella ha acollit, el 30 de març, a la tarda, l'acte de presa de possessió dels degans de les facultats de Dret (Anna M. Caballé, que renova el seu mandat), Humanitats (Ana Delgado, nova degana) i Ciències de la Salut i de la Vida (Joan Ramon Masclans, nou degà).

L’acte ha estat presidit per Laia de Nadal, rectora de la UPF, i ha comptat amb la presència dels degans entrants i sortints, diversos vicerectors i altres membres del Consell de Direcció, càrrecs acadèmics, responsables de serveis i unitats administratives i membres de l’equip de gerència.

Després d’una benvinguda de Laia de Nadal, Enric Vallduví, secretari general de la Universitat, ha llegit una per una les resolucions de nomenament dels tres degans, que s’han anat acostant, de manera consecutiva, a la taula presidencial, per signar la diligència de la presa de possessió. Aquest nomenament els faculta per ocupar el càrrec durant un període de tres anys, després de les eleccions celebrades a les seves respectives facultats aquest 2023.

La primera a signar ha estat Anna M. Caballé, que renova el càrrec com a degana de la Facultat de Dret (aquest serà el seu tercer mandat consecutiu). Seguidament, ha estat el torn d’Ana Delgado, nova degana de la Facultat d’Humanitats, en substitució de Josep Maria Castellà. Finalment, ha signat la resolució Joan Ramon Masclans, nou degà de la Facultat de Ciències de la Salut i de la Vida, en substitució de Quim Gea.

“Aquest acte serveix per valoritzar i visibilitzar, davant tota la comunitat universitària, la tasca de gestió que duen a terme els càrrecs acadèmics”

A la part final de la trobada, la rectora Laia de Nadal ha fet un petit parlament en què ha donat les gràcies, tant als degans entrants com als sortints, pel seu compromís i dedicació. Ha destacat que aquest acte simbòlic servia per “valoritzar i  visibilitzar, davant tota la comunitat universitària, la tasca de gestió que duen a terme els càrrecs acadèmics."

Per a la rectora, “són càrrecs que comporten molta feina i no estan suficientment reconeguts ni valorats”. Però que no obstant això, “són enriquidors, una manera de fer i aportar a la institució”. “Sento una gran joia de veure que la gent de la casa, malgrat els problemes del dia a dia, s’anima, es presenta, i fa la feina. Tota la meva gratitud”, ha conclòs.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació