Vés enrere Ricard Solé i Albert Costa participen en els Debats ICREA-CCCB sobre el cervell

Ricard Solé i Albert Costa participen en els Debats ICREA-CCCB sobre el cervell

Els investigadors ICREA de la UPF seran els protagonistes de les dues primeres ponències del cicle de debats organitzat des del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona.
09.03.2014

Les parts del cervellRicard Solé, del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut, i Albert Costa, del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, són els encarregats d'obrir el nou cicle Debats ICREA-CCCB.

La tercera edició dels debats està centrada en el funcionament del cervell i en totes les incògnites que giren al seu voltant. Durant quatre dimarts consecutius, investigadors ICREA de diferents disciplines explicaran al gran públic els avenços i els reptes de la recerca d'alt nivell que es fa avui a Catalunya.

Programa de conferències:

Cervell(s): autòmats, accidents i evolució sintètica
11 de març de 2014, 19.00 hores

Ricard Solé, professor d'investigació ICREA a la Universitat Pompeu Fabra (UPF)
Presentador:  Jaume Vilalta, director del programa «Quèquicom» de TV3

El cervell bilingüe
18 de març de 2014, 19.00 hores

Albert Costa, professor d'investigació ICREA a la Universitat Pompeu Fabra (UPF)
Presentador:  David Bueno, investigador de genètica a la Universitat de Barcelona (UB) i col·laborador del diari Ara.

Cervell i realitat virtual
25 de març de 2014, 19.00 hores

Mavi Sánchez-Vives, professora d'investigació ICREA a l'Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS).
Presentador:  Àlex Argemí, responsable de comunicació de l'Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia (ICN2).

LLiçons de les lesions cerebrals
1 d'abril de 2014, 19.00 hores

Ruth de Diego, professora d'investigació ICREA a la Universitat de Barcelona (UB)
Presentador:  Josep Corbella, periodista científic de La Vanguardia