Vés enrere El Departament de Comunicació organitza el primer congrés internacional sobre Place Branding Online

Aquesta disciplina, que s'encarrega de la promoció a la xarxa de les marques de lloc i de destinació, serà l'eix del TOURL, que tindrà lloc els dies 6 i 7 d'octubre al campus de la Comunicació - Poblenou.
03.10.2011

branding_4Els propers dies 6 i 7 d'octubre se celebrarà al Campus de la Comunicació - Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra el primer congrés internacional sobre Place Branding Online, una disciplina que s'encarrega de la promoció a la xarxa de les marques de lloc i de destinació.

Avui dia, la Web permet no només conèixer sinó experimentar una destinació de manera virtual i interactiva. TOURL és el primer congrés orientat específicament a aquesta activitat, que contempla la comunicació mitjançant els webs oficials de ciutats, regions i països, però també mitjançant les xarxes socials i els dispositius mòbils.

La inauguració de la trobada, que tindrà lloc el 6 d'octubre a les 9.00 hores, a l'auditori el Campus de la Comunicació - Poblenou, començarà amb unes paraules de benvinguda a càrrec de Miquel Rodrigo, director del Departament de Comunicació de la UPF, i Xavier Espasa, director de l'Agència Catalana de Turisme. Seguidament, el professor del Departament de Comunicació de la UPF José Fernández Cavia, organitzador del congrés, farà un parlament introductori.

El congrés inclourà presentacions orals i ponències d'alguns dels experts acadèmics més destacats a nivell internacional en aquest àmbit, entre ells el professor de la UPF Cristòfol Rovira. També es presentaran  experiències professionals d'èxit, com la campanya de remodelació del posicionament a Internet de Londres o les estratègies adreçades a les xarxes socials de Suècia i Costa Brava.

Les Jornades estan finançades pel Ministeri de Ciència i Innovació, i compten amb el suport del Departament de Comunicació i la Facultat de Comunicació de la UPF i el patrocini de l'Agència Catalana de Turisme.