Vés enrere La UPFeina torna a la presencialitat després de dos anys, amb 80 institucions participants

La Fira d'ocupació de la UPF se celebrarà al campus de la Ciutadella el 9 de novembre i acollirà empreses i institucions que vindran a oferir oportunitats de pràctiques i feina als estudiants de la Universitat.

03.11.2022

El proper 9 de novembre, de 10.00 a 17.00 hores, se celebrarà la 18a. edició de la UPFeina, la fira d’ocupació de la UPF. Després de dos anys celebrant-se en format virtual, enguany, tornarà a reprendre la seva presencialitat al campus de la Ciutadella (al pati de l’edifici Roger de Llúria i al vestíbul de l’auditori).

La fira comptarà amb la xifra rècord de 80 estands d’empreses i institucions, entre les quals destaquen set administracions públiques, vuit entitats del tercer sector i dos startups, que venen a oferir oportunitats de pràctiques i feina als estudiants i alumni de la Universitat i del grup UPF. També hi participaran tres serveis de la UPF: Carreres Professionals (com a organitzador de la Fira), Idiomes UPF i la Unitat d'Innovació UPF-Business Shuttle, i cinc centres del grup UPF (Barcelona School of Economics, ESCI-UPF, Tecnocampus, IBEI i UPF Barcelona School of Management). Entre les empreses i institucions que participaran per primera vegada hi destaquen IRB Barcelona, Laboratoris HIPRA, pimec, Agència Tributària de Catalunya, Grup Valls-Companys, ColectivaT o EcoVadis.

Durant les setmanes prèvies a la Fira, com cada any, des del Servei de Carreres Professionals s'ofereixen activitats sobre LinkedIn, CV, Elevator pitch i d'altres eines que ajuden als estudiants a preparar-se per la Fira, així mateix, s'estan oferint revisions de CVs, tant en línia com als campus.

L’edició d'enguany, però, no ha abandonat les activitats virtuals, sinó que les ha incorporat al seu programa. Hi destaquen, sobretot, les 52 presentacions corporatives en-línia que s'ofereixen durant els dies previs a la Fira amb la voluntat que els estudiants s'hi connectin i puguin conèixer millor les institucions participants i la pàgina web habilitada amb la informació de cada organització.

El mateix dia, també tindran lloc les sessions d’entrevistes ràpides (Speed job dating), organitzades per àmbits professionals, en les quals participaran representants de 48 empreses i institucions i s'hi entrevistaran vora 250 estudiants.

Programa

Des del 24 d'octubre i fins al 4 de novembre es fan les presentacions corporatives en línia, on les empreses i institucions donen a conèixer la seva activitat i els perfils que estan cercant. D’altra banda, des del 17 d'octubre i fins al 8 de novembre les entitats participants publicaran ofertes de feina i pràctiques al Campus Treball.

El dimecres 9 de novembre de 10.00 a 17 hores tindrà lloc l'espai de networking al campus de la Ciutadella, on a més, paral·lelament es duran a termes les Speed Job Dating, sessions d'entrevistes ràpides, de màxim cinc minuts, entre reclutadors i estudiants i alumni.

La UPFeina s'emmarca dins de NODE UPF

Enguany, la fira UPFeina forma part de NODE UPF, la setmana durant la qual es concentraran un conjunt d’activitats de transferència i d’apropament a empreses, institucions públiques i entitats del tercer sector.

Aquesta iniciativa pretén posar en valor i donar a conèixer la UPF com a universitat altament compromesa amb l’entorn social i econòmic, que posa el seu potencial de recerca i de talent al servei del desenvolupament i el creixement econòmic del país.

Durant la setmana del 7 a l’11 de novembre es presentaran experiències i opcions de col·laboració amb la Universitat, com les càtedres d’empresa, els doctorats industrials, la creació de start-ups o spin offs, possibilitats d’emprenedoria i innovació, i nous formats de treball conjunt.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació