Vés enrere L'estudiant Jaume Vidal, guanyador del Premi d'Economia i Empresa 2023

L'estudiant Jaume Vidal, guanyador del Premi d'Economia i Empresa 2023

05.05.2023

L’estudiant Jaume Vidal Llauradó, de l’Institut d’Altafulla, ha resultat guanyador de la 17a edició del Premi d’Economia i Empresa de la UPF.

L’objectiu d’aquest premi, organitzat per la Facultat d’Economia i Empresa, és incentivar des dels primers nivells de l’ensenyament secundari, l’estudi en l’àmbit de l’economia i de l’empresa.

El jurat composat pels professors Fernando Guirao, Isaac Baley i Christian Brownlees, van atorgar el premi al treball “Rare Earth Elements: The pillar of modern technologies” realitzat per Jaume Vidal.

El jurat ha destacat que el treball identifica un tema original, d’importància estratégica actual i d’impacte econòmic, polític i social de forma assequible però informada, introduint varies capes d’anàlisi, des de la general i teòrica a la individual i pràctica.

A la convocatòria d’aquest curs 2022-23 s’han presentat trenta-tres treballs d’estudiants de batxillerat de centres d’ensenyament secundari públics, privats, o concertats de Catalunya.

Dr. Walter Garcia-Fontes, degà de la Facultat d’Economia i Empresa, Jaume Vidal, guanyador del Premi, i Fernando Guirao, president del Jurat del Premi.

Dr. Walter Garcia-Fontes, degà de la Facultat d’Economia i Empresa, Jaume Vidal, guanyador del Premi i Fernando Guirao, president del Jurat del Premi.