Gener
Setembre
Novembre
Desembre

Vés enrere UPF.Ràdio, com a membre de l'Associació de Ràdios Universitàries Espanyoles, es va afegir a la celebració del Dia Mundial de la Ràdio

Les 26 emissores que formen part de la xarxa van emetre durant el 13 de febrer la mateixa programació, en la qual UPF.Ràdio va contribuir amb un especial del programa Enllaç a 4.
12.02.2012

Portal web d'ARUAmb motiu de la celebració el 13 de febrer del Dia Mundial de la Ràdio, l'Associació de Ràdios Universitàries Espanyoles (ARU), la xarxa d'emissores d'universitats d'Espanya de la qual forma part UPF.Ràdio, va preparar una programació especial, que es va emetre durant tota la jornada.

La totalitat de les emissores de la xarxa (26 actualment) van emetre la mateixa programació, consistent en  tretze programes sobre diversos aspectes relacionats amb els mitjans.

UPF.Ràdio, que va obrir a la seva web una finestra amb totes les peces enregistrades -també accessibles via itunes U- hi va contribuir amb una edició especial del programa Enllaç a 4, vinculat als mitjans que sota la marca comuna Cetrencada es preparen des del Taller Integrat de Periodisme de la Facultat de Comunicació.

Amb aquesta iniciativa, ARU es va sumar a la commemoració, per primera vegada, del Dia Mundial de la Ràdio, aprovada per la UNESCO el 2011 a proposta de l'Acadèmia de les Arts i les Ciències Radiofòniques d'Espanya, i coincidint, el 13 de febrer, amb la primera emissió de la ràdio de l'ONU.

ARU va preparar tretze hores de programació conjunta al voltant de la ràdio

A partir de les 9.00 del matí es van posar en marxa tretze hores continuades de programació conjunta coproduïda per les emissores universitàries que integren ARU, la temàtica de la qual va girar  al voltant de la ràdio. D'aquesta manera, es va repassar la història d'aquest mitjà, la seva relació amb la societat, el cinema, la música, les noves tecnologies o la joventut. També es va abordar la divulgació científica dins la ràdio, el futur del mitjà i la seva vinculació amb la universitat.

L'Associació de Ràdios Universitàries Espanyoles és la primera associació que agrupa professionals que desenvolupen la seva activitat en 26 ràdios universitàries de l'Estat, amb l'objectiu de potenciar la cooperació i interacció entre elles, tant en l'assessorament mutu com en el desenvolupament de la coproducció, de programes educatius i formatius, així com de nous formats radiofònics.

> e-notícies relacionades:
L'Associació de Ràdios Universitàries Espanyoles celebra la seva assemblea constituent