Vés enrere S’estrena la projecció “El campus urbà de la Universitat Pompeu Fabra”

S’estrena la projecció “El campus urbà de la Universitat Pompeu Fabra”

Serà el dijous 14 de juliol a les 19.00 hores a la seu del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, entitat que col·labora en l’acte que tanca les celebracions del 25è. aniversari de la UPF.

12.07.2016

La Universitat, amb motiu de la celebració dels seus 25 anys, ha creat un video mapping singular que es projectarà a la instal·lació Maqueta Barcelona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC).

L’audiovisual, titulat “El campus urbà de la Universitat Pompeu Fabra” explica els 25 anys d’història de la UPF i com la institució s’ha anat implementant progressivament al cor de Barcelona, afavorint la revitalització urbana i social d’alguns barris de la ciutat: el Gòtic, la Vila Olímpica i el Poblenou. D’altra banda, també mostra la varietat de treballs arquitectònics realitzats, combinant la rehabilitació d’edificis emblemàtics i històrics de la ciutat, com les casernes de Ciutadella, amb la construcció de nous equipaments, com el campus del Poblenou a l'epicentre del districte 22@.

L’acte començarà amb la conversa “El campus de la UPF. Universitat i ciutat”, entre Enric Argullol, antic rector de la Universitat Pompeu Fabra (1990-2001), i els arquitectes Josep Benedito i Oriol Bohigas. Serà moderada per Daniel Venteo, historiador i autor del llibre Universitat Pompeu Fabra, història d’un campus urbà, editat el 2010.

La instal·lació posa punt i final a un any de celebracions del 25è. aniversari de la Universitat, marcat per la voluntat de fer-se present i guanyar protagonisme en relació al seu entorn.