Vés enrere Nova edició del Rin4': inscripcions obertes!

Nova edició del Rin4': inscripcions obertes!

Rin4’ és una competició on els estudiants de doctorat presenten oralment i durant 4 minuts, la seva recerca a un públic no especialitzat.
15.03.2019

L'Escola de Doctorat de la Universitat Pompeu Fabra organitza des de l'any 2015 el campionat Rin4’, una competició on els estudiants de doctorat presenten oralment i durant 4 minuts, la seva recerca a un públic no especialitzat. El campionat consta de quatre categories de premis amb diferents dotacions econòmiques. A més, el guanyador del concurs guanyarà el dret a participar al concurs "Tesis en 4 minuts", organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació amb el suport de la Generalitat de Catalunya, on participen totes les universitats catalanes.

Les inscripcions són obertes fins el 29 de març. La fase classificatòria serà els dies 7, 8 i 10 de maig i la final el 14 de maig.

Pots trobar més informació a la web del Rin4'