Vés enrere Protagonisme de la UPF en el palmarès del Festival Internacional de Publicitat Drac Novell

En la 17a. edició del certamen, celebrat recentment, els estudiants de Publicitat i Relacions Públiques hi van obtenir un drac d'or en la categoria de Premsa gràfica i dos de bronze en les de Cinema i Televisió i Branded Content.
02.12.2014

Els estudiants dels Ensenyaments de Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Comunicació de la UPF han tornat a donar mostres de el seu bon nivell de creativitat i preparació després d'obtenir un drac d'or i dos de bronze en la dissetena edició del Festival Internacional de Publicitat Drac Novell.

"Doraemon" és el títol de la peça guanyadora del drac d'or dins la categoria de Premss escritaEl Festival, organitzat per l'Associació Empresarial de Publicitat, es va celebrar els dies 27 i 28 de novembre a Barcelona a la Facultat de Comunicació Blanquerna de la Universitat Ramon Llull.

Es tracta de l'únic certamen del món en aquest àmbit adreçat exclusivament a estudiants o graduats en publicitat o comunicació (hi poden participar els graduats fins al cap de dos anys d'acabar els seus estudis) que uneix l'àmbit acadèmic i l'empresarial.

Tres dracs per als estudiants de la UPF

Els estudiants guardonats de la Universitat han estat els següents: Berta Campos i Clara Peraferrer ha obtingut drac d'or en la categoria de Premsa gràfica, per una peça per a la companyia Dropbox, titulada "Doraemon".

A la categoría de Cinema i Televisió, l'equip format per Blanca Guàrdia, Xènia Escolar, Xavier Álvarez, Raquel Llàcer i Patricia Campos han guanyat el Drac de Bronze per l'espot de Tipp-ex, titulat "Reescriu la història".

Finalment, en la categoría Branded Content, el drac de bronze ha recaigut en Eduardo Almeida i Ana M. Prado, per la campanya de Spotify, sota el títol "The Last Song".

Drac Novell té com a principal objectiu objectiu premiar els treballs fets pels estudiants, que posen de manifest la qualitat de la formació impartida per les universitats i escoles de publicitat i comunicació, i alhora, acostar els futurs professionals a les agències de publicitat i al món empresarial, donant a conèxier les serves creacions.

Altres categories del certamen són les de Ràdio, Cartells, Suports interactius, Healtcare, premi Zenith a la innovació en mitjans, Creativitat en 24 hores i Grandprix Blanquerna.

> Altres e-notícies relacionades:
Els estudiants de Publicitat i Realcions Públiques demostren la seva creativitat en dos certàmens de prestigi