Vés enrere La UPF consolida la seva presència als principals rànquings d’universitats del món

Puja cinc posicions en el rànquing de les millors universitats joves del món elaborat per QS, i se situa la 22 del món. Millora també resultats en quatre dels cinc indicadors del Times Higher Education World University Ranking.

22.09.2016

Dos dels principals rànquings universitaris del món, el QS top 50 under 50 i el Times Higher Education World University Ranking, publicats aquesta setmana, certifiquen la consolidació de la Universitat a nivell internacional.

En el rànquing de les millors universitats joves del món de menys de 50 anys de QS, la UPF escala posicions de nou, fins a situar-se la 22. Destaca la millora constant en les tres edicions de la classificació, després de ser la 31 el 2014 i la 27 el 2015. És la vuitena d’Europa i la quarta de l’Estat.

També millora resultats en el rànquing general que elabora Times Higher Education. Malgrat baixar fins a la posició 175 del món, quatre dels cinc indicadors avaluats aconsegueixen més bona puntuació que l’any anterior i en el còmput global passa dels 51,2 als 52,8 punts. Destaca l’indicador de citacions que se situa en els 93,1 punts, 55a. posició mundial i 15a. d’Europa.

D’altra banda, la UPF també millora en els apartats de projecció internacional (65,1), ingressos del sector privat (40,5) i recerca (33). L’únic indicador que retrocedeix una mica, després de cinc anys d’importants increments, és docència (30,3).