Gener
Octubre
Novembre
Desembre

Vés enrere La Universitat obre les seves portes als futurs estudiants de grau

La Universitat obre les seves portes als futurs estudiants de grau

Aquest any, a part de les presentacions dels graus de la UPF, hi haurà dues sessions informatives noves sobre accés a la Universitat i sobre beques i ajuts a l’estudi

03.12.2019

Un any més, la Universitat presenta la seva oferta de graus pel curs 2020-2021 als estudiants de batxillerat i cicles formatius que estiguin interessats en cursar els seus estudis a la UPF.

Els 31 graus s’explicaran entre els mesos de febrer i abril als campus. Més concretament, els dies 8 i 22 de febrer, 7, 20 i 21 de març (coincidint amb el Saló de l’Ensenyament) i 17 i 18 d’abril, depenent dels estudis. Les dates i horaris de les sessions de cada grau es poden trobar al calendari de les Jornades de Portes Obertes. Per tal de poder-hi assistir, cal que els estudiants hagin fet la inscripció prèviament.

Aquest any, a part de les presentacions dels graus de la UPF, hi haurà dues sessions informatives noves, que es realitzaran el 22 de febrer i el 21 de març. La primera, serà una sessió sobre accés a la universitat. La segona tractarà sobre beques i ajuts a l’estudi. Les dues es realitzaran a les 9.00 hores del matí al campus de la Ciutadella.

Les Jornades de Portes Obertes sobre els graus seran en català o en castellà, depenent del ponent. Aquestes es dividiran en dues parts. La primera constarà d’una benvinguda als assistents, projecció d’un audiovisual i l’explicació del grau. La segona part constarà d’una visita guiada pels campus a càrrec d’un estudiant de la UPF. La durada de la sessió completa serà d’una hora i mitja, aproximadament.

Els centres adscrits compten amb les seves pròpies sessions informatives. Podeu trobar tota la informació als següents enllaços: ELISAVA, ESCI-UPF, Escola Superior d'Infermeria del Mar, TecnoCampus.

Per a més informació

Notícia publicada per: