Vés enrere La Barcelona International Summer School, una oportunitat per enriquir el currículum durant l’estiu

El programa, que compta amb una gran presència d’estudiants internacionals, es durà a terme durant el mes de juliol
26.02.2020

La Universitat organitza, per tercer any consecutiu, la Barcelona International Summer School (BISS), un programa formatiu que permet als estudiants aprendre i cursar assignatures noves que no es troben als plans d’estudis. Es desenvolupa durant el mes de juliol i posa èmfasi en la flexibilitat i la transversalitat dels mòduls que s’hi imparteixen.

En la darrera edició, un total de 272 estudiants van participar al programa, dels quals més de la meitat van ser estudiants internacionals. Provenien de 42 universitats diferents i de països com Brasil, Turquia, Líban, Argentina, Xile o els Estats Units. El període d’inscripció pels estudiants internacionals ja està obert i finalitza el 30 de maig.

Enguany, l’oferta formativa del programa s’amplia per tal de pensar, reflexionar i anar més enllà de les disciplines tradicionals. En aquesta edició, a part de les assignatures sobre ciències polítiques, moviments socials, gènere o humanitats, se n’hi afegeixen d’altres sobre periodisme, cinema, assaig audiovisual, economia i esport.

A la Barcelona International Summer School hi participen professors de la Universitat, que compartiran les seves actuals línies de recerca amb els estudiants participants, des d’una perspectiva teòrica, metodològica i pràctica.

Els cursos, que seran impartits en català, castellà i anglès, tenen reconeixement de crèdits (ECTS), que els alumnes de la Universitat poden matricular com a part de l’oferta acadèmica de crèdits de Formació Transversal de Lliure Elecció (FTLE). Les dates de matrícula pels estudiants de la UPF són el 4 i 5 de març i del 15 d’abril al 15 de juny. Les places són limitades i s’adjudiquen per ordre d’arribada.

Notícia publicada per:

Oficina de Comunicació