Vés enrere L’HumaniTAST obre les portes de la Universitat als alumnes de batxillerat

L’HumaniTAST obre les portes de la Universitat als alumnes de batxillerat

La Facultat d’Humanitats engega l’HumaniTAST, unes jornades de portes obertes a les classes del grau en Humanitats al campus de la Ciutadella, els pròxims dies 23 i 24 de febrer, en horari de matí, de 9.00 a 11.00 o de 12.00 a 14.00 hores.

16.02.2016

La Facultat d’Humanitats engega l’HumaniTAST, unes jornades de portes obertes a les classes del grau en Humanitats al campus de la Ciutadella.

Els pròxims dies 23 i 24 de febrer, en horari de matí, de 9.00 a 11.00 o de 12.00 a 14.00 hores, els futurs estudiants podran assistir a una classe ordinària de primer o segon curs del grau en Humanitats i així conèixer de més a prop la comunitat universitària de la UPF.

Les set assignatures que s’oferiran són Història Antiga, Prehistòria, Història Moderna, Pensament Modern, Introducció als Estudis Literaris, Cultura Clàssica i Tradició Occidental, i Art del Renaixement i del Barroc. Aquestes classes seran impartides per dotze docents diferents de la UPF: Joaquim Albareda, Pere Bescós Maria Betlem Castellà, Begoña Capllonch, Daniele Cozzoli, Mireia López, Eva March, Alberto Nodar, Marina Picazo, Domingo Ródenas, Samuel Sardà, Núria Torras.

A banda de conèixer la dinàmica diària de les classes, conjuntament amb els estudiants universitaris, els alumnes de batxillerat podran tenir contacte de primera mà amb els professors de la Universitat i visitar les instal·lacions de la UPF. Així mateix, el degà de la facultat, Josep Maria Castellà, farà una xerrada als assistents.

Enguany,  la primera edició de l’HumaniTAST espera la participació de 14 instituts i 213 estudiants, acompanyats de 20 tutors.

Més informació:  http://eventum.upf.edu/event_detail/3034/detail/humanitast.html