Vés enrere L’Associació d’Activitats Lúdiques PompeuFarra ratifica el seu compromís amb el programa UPF d’ajuts a l’estudi

Jaume Badia, gerent de la UPF, va rebre tres representants d'aquesta entitat, regularitzada recentment en el registre d'associacions de la Universitat, en agraïment a la donació de 10.000 euros que va fer al fons d'ajuts a l'estudi.
21.12.2015

L’Associació d’Activitats Lúdiques PompeuFarra ha manifestat la seva voluntat de seguir col·laborant amb el programa UPF d’ajuts a l’estudi, adreçat a estudiants de la Universitat amb dificultats per continuar la carrera per la impossibilitat d’assumir el cost de la matrícula.

Tres representants de l’associació, que es dedica a organitzar activitats lúdiques en l’entorn universitari, van ser rebuts a finals del passat mes de novembre per Jaume Badia, gerent de la UPF, com a senyal d’agraïment a la donació de 10.000 euros que ha fet al fons d’ajuts a l’estudi de la Universitat, creat l'any 2013. Van estar presents a la trobada Marcel Mauri, delegat del rector pels estudiants, i Eulàlia Solé, suport a les relacions amb els estudiants.

L’Associació Activitats Lúdiques PompeuFarra, que ha obert una nova etapa després de regularitzar-se recentment en el registre d’Associacions de la UPF, va ser creada l’any 1992 i la seva activitat se centra en l’organització d’una desena de festes cada curs, amb una mitjana de 500 assistents.

L’entitat estudiantil, que té com a objectiu potenciar un vessant més àmplia dels projectes lúdics a la Universitat, està ampliant el tipus d’activitats que duu a terme, per tal de crear sentiment de pertinença entre els estudiants de la UPF: els esdeveniments que organitzen són un lloc de trobada per a gent de diversos cursos i facultats.

D’altra banda, a partir d’ara tots els seus beneficis aniran destinats a diverses activitats d’interès social en què hi estigui involucrada la Universitat i que vagin enfortint la relació existent amb altres col·lectius d’estudiants.