Vés enrere El Programa Study Abroad de la UPF celebra el desè aniversari del Programa d'Estudis Hispànics i Europeus

El primer semestre del curs compta amb uns 400 estudiants matriculats i es posa en marxa un nou programa en Negocis Internacionals
24.09.2012

José García-Montalvo, inaugura oficialment el Semestre de Tardor 2012 del Programa d’Estudis per a Estrangers.Gairebé 400 estudiants participen durant el semestre de Tardor 2012 en els programes acadèmics del Programa d'Estudis per a Estrangers de la UPF, que es va inaugurar el passat dimecres 19 de setembre amb una sessió de benvinguda al Campus de la Ciutadella.

Des de la seva fundació, el programa Study Abroad ha continuant creixent en nombre d'estudiants i consolidant una reputació internacional basada en la qualitat i integració de la seva oferta acadèmica per a estudiants internacionals.

El Programa d'Estudis Hispànics i Europeus, situat al cor del Study Abroad, celebra deu anys de creixement i desenvolupament. La Directora Acadèmica del PEHE, Isabel Valverde, va rebre els estudiants i va recordar que el PEHE, que està cridat a ser un programa de referència a Europa, que té avui una oferta acadèmica enriquida i diversificada, amb un currículum de més de setanta cursos en àrees com Humanitats, Ciències Socials, Dret i Comunicació.

Gairebé seixanta professors de sis facultats diferents de la UPF contribueixen amb el seu treball i dedicació al continu desenvolupament d'un programa que situa a la UPF com una de les institucions més prestigioses d'Europa per a fer una estada d'estudis.

El professor José García Montalvo, vicerector de Política Científica, va obrir la sessió, que va continuar amb la inauguració d'un nou programa de Negocis Internacionals co-organitzat entre la UPF i ESCI.

La sessió es va cloure amb la conferència inaugural del curs acadèmic titulada "From the Other Shore", pronunciada per María Morrás, professora del Departament d'Humanitats, que també havia estat Directora Acadèmica del PEHE en el moment de la seva fundació. La professora Morrás va presentar una visió històrica de com a la Baixa Edat Mitjana s'havia rebut el "topos" del món desconegut, i del continent perdut, segons les diferents tradicions medievals, clàssiques i bíbliques, abans del descobriment d'Amèrica.