Vés enrere El programa d’intercanvi Global Cities 2016 deixa Barcelona i posa rumb a Los Angeles

De l’1 d’agost al 9 de setembre els estudiants de la UPF i la UCLA portaran a terme les seves activitats acadèmiques i culturals a la ciutat nord-americana, després d'unes setmanes a Barcelona.

27.07.2016

El programa Global Cities: Barcelona-Los Angeles, que  co-organitza la UPF Barcelona Summer School i la Universitat de Califòrnia-Los Angeles (UCLA), completa aquesta setmana el mòdul de cursos a Barcelona, després de portar a terme diferents activitats acadèmiques i culturals a la capital catalana des del 27 de juny.

La directora acadèmica del programa, Isabel Valverde, professora del Departament rd’Humanitats, es va reunir recentment amb els dotze becaris del programa a la UPF, els estudiants de la UCLA, els professors i els responsables de la UPF Barcelona Summer School per celebrar l'èxit dels cursos a Barcelona i preparar els estudiants per a l'estada a Los Angeles, que s'iniciarà la setmana vinent, i s’allargarà fins a l’1 de setembre.

Amb aquesta cinquena edició del programa Global Cities: Barcelona - Los Angeles, es consolida una iniciativa d'intercanvi i aprenentatge única durant l'estiu, que ofereix als estudiants de la UPF i la UCLA l'oportunitat d'avançar crèdits en les disciplines d'Humanitats, Comunicació, Ciència Política i Econòmiques i Empresarials en grups reduïts i en un ambient internacional i multicultural.