Vés enrere El matí de Catalunya Ràdio, en directe des del campus de la Ciutadella

El matí de Catalunya Ràdio, en directe des del campus de la Ciutadella

Farà un recorregut pels 25 anys de vida de la Universitat a través d’entrevistes i compartint experiències amb protagonistes que formen o han format part de la comunitat de la UPF.
28.10.2015

En el marc del 25é. aniversari de la UPF, El matí de Catalunya Ràdio s'emetrà en directe des del campus de la Ciutadella el proper divendres 30 d’octubre. L’entrada oberta al públic serà de les 8.00 a les 12.00 hores del migdia. La presentadora, Mònica Terribas, professora del Departament de Comunicació de la UPF, farà un recorregut pels 25 anys de vida de la Universitat a través d’entrevistes i compartint experiències amb protagonistes que formen o han format part de la comunitat de la UPF.

El programa comptarà amb la presència de tres dels fundadors de la Universitat, Carles Viver i Pi-Sunyer, Ramon Marimon i Enric Argullol. La tertúlia del dia la protagonitzaran sis alumni UPF: Albert Royo, secretari general Consell de Diplomàcia Pública de Catalunya; Ferran Tarradellas, cap de l'oficina de la Comissió Europea a Barcelona; David Miró, periodista del diari Ara; Maurici Lucena, diputat del PSC al Parlament de Catalunya; Elsa Artadi, directora general de Joc i Tributs de la Generalitat de Catalunya, i Laia Ortiz, segona tinenta d'alcaldia de l'Ajuntament de Barcelona.

Tot seguit, es repassarà l'actualitat de la UPF amb entrevistes a Jaume Casals, rector de la Universitat, i a Neus Ballús, directora de cinema i alumni de la UPF, que dirigeix el projecte “Amb títol”, un webdoc produït amb motiu del 25è. aniversari. També hi haurà actuacions musicals a càrrec d’artistes vinculats a la UPF, com Joan Dausà, antic alumne, i Enric Verdaguer, estudiant del grau en Comunicació Audiovisual.

Passades les 11.00 hores, l'escriptor Eduardo Mendoza, que havia estat professor de Filologia Espanyola de la Facultat de Traducció i Interpretació, presentarà el seu últim llibre “El secreto de la modelo extraviada”, que forma part de la col·lecció “El detective anónimo”, publicat per l’editorial Seix Barral.

Finalment, el tancament del programa el farà el grup Boreals, un banda de joves alumni de la UPF que ha debutat amb el seu àlbum d’estudi “Antípodas” i ha actuat enguany en el festival barceloní Primavera Sound.

A banda de les seccions específiques sobre la UPF, el programa també incorporarà les seves seccions habituals, com el Clicats amb l'Albert Murillo, el temps a la carta amb Francesc Mauri i els Minoristes.