Back Antoni Plasència, director d'ISGlobal, inaugurarà el màster en Salut Pública

Antoni Plasència, director d'ISGlobal, inaugurarà el màster en Salut Pública

L’acte comptarà amb la presència del secretari de Salut Pública de la Generalitat de Catalunya, Joan Puigdollers, i la comissionada de Salut Pública de l’Ajuntament de Barcelona, Gemma Tarafa.
26.10.2015

El proper dimecres 28 d’octubre se celebrarà la lliçó inaugural del màster en Salut Pública impartit de manera conjunta per les universitats Pompeu Fabra (UPF) i Autònoma de Barcelona (UAB), i la cloenda de la segona edició del postgrau en Salut Pública organitzat per l’Institut d’Educació Contínua de la UPF (UPF-IDEC). L’acte tindrà lloc a  l'aula 61.206 del Campus Universitari Mar a les 13:00 hores.

Antoni Plasència. Font: www.isglobal.orgEl doctor Antoni Plasència, director de l’ISGlobal, impartirà la lliçó inaugural titulada “Salud Pública Global: clave para nuestro futuro planetario”. La mesa serà presidida pels doctors Joan Puigdollers, recentment nomenat secretari de Salut Pública del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, i Gemma Tarafa, comissionada de Salut de l’Ajuntament de Barcelona. La inauguració comptarà també amb la presència dels professors Jordi Alonso i Fernando Benavides, entre d'altres representants de les principals institucions col·laboradores del programa.

Antoni Plasència és el director general de l’Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal). És metge consultor en Salut Internacional a l'Hospital Clínic de Barcelona i professor visitant a la Universitat de Barcelona. Anteriorment va ser director tècnic del Centre de Recerca de Salut Internacional de Barcelona, i professor associat a la Universitat Autònoma de Barcelona i al Departament de Política de Salut i Gestió de la escola nord-americana a la Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health. Des de 1999 i fins al 2004 va dirigir l’Agència de Salut Pública de Barcelona i entre 2004 i 2011 va ser director general de Salut Pública de la Generalitat de Catalunya.

Aquesta serà la 15a. edició del màster en Salut Pública interuniversitari UPF-UAB. El programa compta amb la col·laboració de nombroses entitats: el Centre de Recerca en Epidemiologia Ambiental (CREAL), l’Institut Català d’Oncologia (ICO), l’Institut d’Investigació en Atenció Primària Jordi Gol (IDIAP Jordi Gol), l’Agència de Salut Pública de Barcelona (ASPB), el Departament de Salut de la Generalitat, la Diputació de Barcelona i el Consorci de Salut i Social de Catalunya (CSC).

SDG - Sustainable Development Goals: