Vés enrere Rin4, un exercici de divulgació científica al públic no especialitzat

Rin4, un exercici de divulgació científica al públic no especialitzat

Una competició pionera al nostre país en què 100 estudiants de doctorat intentaran explicar la seva recerca en un temps rècord. El 8 de juny, a les 17.00 hores, tindrà lloc la final a la Sala Polivalent de l'edifici Mercè Rodoreda del campus de la Ciutadella.
01.06.2015

Rin4

La competició Rin4' està adreçada a estudiants de doctorat d'aquest curs acadèmic i consistirà en la presentació oral, en només 4 minuts,  de la seva recerca a un públic no especialitzat. Per poder participar, els candidats han d'estar matriculats de doctorat a la UPF en el curs 2014-2015 o haver defensat la tesi doctoral durant aquest curs acadèmic, a partir del 25 de setembre del 2014. Finalitzada la inscripció a la primera edició del Rin4, s'han inscrit 100 candidats.

La finalitat d'aquesta iniciativa, pionera al nostre país, és promoure la importància de les habilitats comunicatives per ajudar a acostar la ciència i el coneixement al públic general. De cadascuna de les presentacions es valorarà la rellevància acadèmica i claredat en l'exposició, així com també la capacitat i l'habilitat de transmetre i captar l'interès de l'audiència.

Del 2 al 7 de juny es duran a terme les fases classificatòries en què tots els estudiants inscrits seran distribuïts en diferents grups, de manera que el guanyador de cada grup passarà a la final que tindrà lloc el dilluns 8 de juny, a les 17.00 hores, a la Sala Polivalent de l'edifici Mercè Rodoreda del campus de la Ciutadella de la UPF.

Un jurat interdisciplinari i transversal decidirà els guanyadors dels quatre premis previstos en aquesta primera edició del Rin4' que han estat dotats amb 900, 600 300 i 200 euros, respectivament.

La celebració de la final de la primera competició Rin4' és oberta a tothom.