Vés enrere Jornada de Portes Obertes per gaudir amb els nous avenços tecnològics

Jornada de Portes Obertes per gaudir amb els nous avenços tecnològics

Serà el dissabte 26 de març, d'11:00 a 18:00 hores, al campus de la Comunicació - Poblenou, organitzat per l'Escola Superior Politècnica i el DTIC.
23.03.2011

El Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (DTIC) i l'Escola Superior Politècnica (ESUP) de la Universitat Pompeu Fabra celebren una nova edició de la Jornada de Portes Obertes.

opendayesupSerà el proper dissabte , 26 de març i és una activitat pensada per a tot el públic en general, per a tots aquells que tinguin interès a conèixer les darreres novetats tecnològiques que s'estan desenvolupant a diferents grups de recerca de la Universitat, un àmbit en què la UPF té una participació destacada a nivell internacional.

La jornada tindrà lloc d'11:00 a 18 hores al campus de la Comunicació - Poblenou de la UPF (Roc Boronat, 138. Barcelona), i hi haurà tot un seguit d'estands en els quals els mateixos investigadors estaran per explicar al públic assistent la recerca que estan duent a terme, mitjançant demostracions pràctiques i pòsters explicatius.

Per a aquesta edició, entre d'altres atractives demostracions, es podrà tocar amb la Reactable, una taula de música electrònica que ha estat l'instrument musical revelació dels darrers dos anys; baixar per un  tobogan interactiu; conèixer tots els detalls del joc de la Barcelona World Race; estar amb els que participaran a la copa del món de futbol robòtic; escoltar fins a quin punt pot canviar la pròpia veu quan passa pel   Kaleivoicecope; saber com a través de la robòtica es pot comprendre millor el funcionament de la ment i el comportament de les persones, o descobrir els darrers avenços en enginyeria biomèdica. Una proposta que, sens dubte, no deixarà pas indiferents als assistents.

La interdisciplinarietat és un tret característic del DTIC

La recerca que es fa en el DTIC s'organitza en quinze grups i abasta un ampli ventall d'àmbits que inclouen el networking, les comunicacions sense fils, els multimèdia, el processament de la imatge i el so, les imatges mèdiques, les tecnologies interactives, la robòtica, la intel·ligència artificial, les neurociències computacionals i les ciències cognitives, entre moltes altres.