Vés enrere Ja s'han proclamat de manera provisional els candidats electes en les eleccions al Claustre

En els col·legis i circumscripcions en què va ser necessari fer eleccions, la participació es va situar en el 12,30% de mitjana pel que fa als estudiants, el 54,49% en el grup A2-II del PAS i entre el 2 i el 66,7% quant al professorat.
04.03.2012

claustre_bLa Junta Electoral ja ha proclamat els resultats oficials i els candidats electes provisionals de les eleccions al Claustre de la UPF, que van tenir lloc el passat 1 de març, i en les quals s'escollien els representants del professorat, estudiants i personal d'administració i serveis al màxim òrgan de representació de la comunitat universitària. Fins al 6 de març es poden presentar reclamacions, i l'endemà, 7 de març, hi haurà la proclamació definitiva dels candidats electes.

Dades de participació

La participació pel que fa als diferents col·lectius, en els col·legis i circumscripcions en què va ser necessari fer eleccions (per primera vegada es va introduïr la modalitat del vot electrònic per a determinats serveis i col·lectius) va ser la següent:

Dins el col·lectiu del personal docent i investigador, només es van fer eleccions entre els professors doctors amb vinculació permanent del Departament de Traducció i Ciències del Llenguatge (66,67% de participació) ; la resta del professorat i personal investigador en formació del Departament de Dret (12,64%)  i la resta del professorat i personal investigador en formació del Departament d'Humanitats (2,08%).

Quant al col·lectiu d' estudiants, en què la participació mitjana va ser del 12,30%, van haver de votar els estudiants de grau de sis facultats: Dret (9,18% de participació), Ciències Econòmiques i Empresarials (12,58%), Comunicació (6,85%), Traducció i Interpretació (12,99%), Ciències de la Salut i de la Vida (14,17%) i Ciències Polítiques i Socials (24,97%). Pel que fa al personal d'administració i serveis, només va ser necessari fer eleccions per el grup A2-II, en què van votar el 54,49% dels electors.

En la resta de col·legis i circumscripcions no va ser necessari celebrar comicis, ja que el nombre de candidatures presentades va ser igual o inferior al de llocs a cobrir dins del Claustre.

Nombre de claustrals obtinguts per les diferents associacions d'estudiants

Els resultats provisionals pel que fa als representants que han obtingut les diferents associacions d'estudiants, després de la celebració dels comicis, ha estat la següent: FNEC (Federació Nacional d'Estudiants de Catalunya): vint claustrals (en les darreres eleccions al Claustre celebrades el 2010 en va obtenir cinc); AJEC (Associació de Joves Estudiants de Catalunya): onze claustrals (n'augmenta tres respecte al 2010);   CEPC-BEI (Coordinadora d'Estudiants dels Països Catalans - Bloc d'Estudiants Independentistes): sis claustrals (en baixa set)  i AEP-ACE (Associació d'Estudiants Progressistes - Associació Catalana d'Estudiants): dos claustrals (en perd quinze). Finalment, han estat escollits dotze claustrals no adscrits a cap associació d'estudiants .