Vés enrere Exposicions i proves de vehicles sostenibles a la Setmana de la Mobilitat 2016

Exposicions i proves de vehicles sostenibles a la Setmana de la Mobilitat 2016

La Universitat Pompeu Fabra celebrarà del 25 al 29 d’abril la Setmana de la Mobilitat 2016, en la qual estan previstes diferents activitats, totes gratuïtes, repartides pels tres campus de la Universitat i l’edifici Mercè.
22.04.2016

Aparcament del bcing del campus de la Ciutadella.La Universitat Pompeu Fabra celebrarà del 25 al 29 d’abril la Setmana de la Mobilitat 2016, en la qual estan previstes diferents activitats, totes gratuïtes, repartides pels tres campus de la Universitat i l’edifici Mercè. El programa inclou des d’exposicions diverses sobre mobilitat o estands informatius amb atenció personal, fins a diverses proves de vehicles sostenibles.

A més, el dia 28, es farà la presentació del Pla de Mobilitat Sostenible i Segura 2015-2020 de la UPF a càrrec de Mònica Figueras, vicerectora de Responsabilitat Social i Promoció. L’acte, que tindrà lloc a l’auditori del campus de Poblenou, inclourà diferents conferències sobre mobilitat urbana i salut amb tècnics i responsables de la Universitat i de l’Ajuntament de Barcelona.

Aprofitant la Setmana de la Mobilitat i emmarcat en el Pla de Mobilitat de la UPF, també s'iniciarà la prova pilot d'aparcament segur de bicicletes. Aquest nou model d'aparcament inclou sis punts d'ancoratge, tres al campus de la Ciutadella i tres al de Poblenou, a més d'incorporar la cadena per lligar la bicicleta, protegir el seient i poder guardar-hi el casc.

Els objectius principals del Pla de Mobilitat Sostenible i Segura 2015-2020 són potenciar els modes de desplaçament sostenibles, promoure la seguretat i la salut de les persones, millorar l’aparcament privat i la informació relacionada amb la mobilitat i els transports.

En el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat (European Mobility Week-EMW), amb el lema “Smart mobility. Strong economy.”, la UPF s’adhereix a aquesta iniciativa que busca donar a conèixer una mobilitat sostenible, més amable amb les persones i més saludable.