Vés enrere Els alumnes de Biologia Humana ensenyen la seva recerca al campus del Mar

Els alumnes de Biologia Humana ensenyen la seva recerca al campus del Mar

Avui, 22 de juliol, ha tingut lloc la jornada de cloenda del grau en Biologia Humana, un acte presidit per Manuel Pastor on els alumnes han presentat els seus treballs de fi de grau.
22.07.2016

Exposició pòsters grau Biologia HumanaAquest matí i amb motiu de la jornada de cloenda del grau, els estudiants de Biologia Humana han presentat els treballs de fi de grau realitzats al llarg del curs 2015-2016. Els 36 treballs exposats i presentats per aquesta 5a. promoció han tractat disciplines molt diverses: genètica humana, càncer, neurobiologia, biologia molecular, drogoaddicció, autisme o educació a les ciències de la salut i de la vida, entre d’altres.

La benvinguda a l’acte ha estat a càrrec de David Comas, director del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut (DCEXS), qui ha recordat als estudiants que, encara que s’acabi el període universitari, la UPF sempre els donarà la benvinguda. “A partir d’ara el vostre futur seguirà camins molt diversos: recerca bàsica, indústria, docència. Però heu de saber que sempre sereu part d’aquesta Universitat i sempre hi sereu benvinguts”. José Aramburu, professor coresponsable del TFG, també ha format part de la inauguració de la jornada, animant-los a valorar què els ha aportat la Universitat durant aquests quatre anys de carrera, no sols acadèmicament sinó com a persones.

Exposició pòsters grau Biologia HumanaDesprés d’exposar els pòsters científics, cada estudiant ha defensat la seva recerca davant dels seus companys, pares i professors. Manuel Pastor, vicedegà de la Facultat de Ciències de la Salut i de la Vida, ha presidit l’acte acadèmic, que ha conclòs a la Sala Josep Marull de l’Hospital del Mar. “Ara toca aplicar tot allò que heu après en aquest grau i fer progressar aquests coneixements perquè arribin a les futures generacions”.

La cloenda de l’acte ha estat de la mà de Maria Touceda, delegada i representant de la promoció 2012-2016 del grau en Biologia Humana. “Tota la recerca que acabem d’exposar, l’hem fet nosaltres. I no és més que el començament de tot allò que molts de nosaltres portarem a terme algún dia”. I afegeix, “hem superat molts reptes tots junts. Això ens ha fet més grans, més persones i més biòlegs humans. Ens trobem en el punt més alt de la muntanya russa que és la nostra carrera professional. La pujada tots junts ha esta genial, i ara toca fer que la baixada sigui digna de recordar”.