Vés enrere El programa d'ajuts a l'estudi per a situacions sobrevingudes de la UPF es nodrirà amb 6.000 euros aportats per Òptica Universitària

A banda d'aquesta aportació, les dues entitats han firmat un acord comercial que posarà a l'abast dels membres de la comunitat universitària diversos avantatges i descomptes en els productes oferts per aquesta xarxa de botigues.
07.01.2015

D'esquerra a dreta: Jaume Casals i Manel CaballeroEn virtut d'un conveni de col·laboració signat aquest matí, la UPF rebrà una aportació econòmica de 6.000 euros per part d' Òptica Universitària (Òptica del Penedès, S.L.) , que passaran a formar part del Programa d'ajuts a l'estudi per a situacions sobrevingudes que la Universitat ofereix des del curs 2013-2014.

L'acord ha estat signat aquest matí al Rectorat de la Universitat per part de Jaume Casals, rector de la UPF, i Manel Caballero, administrador d'Òptica Universitària, en un acte que ha comptat amb la presència de Mònica Figueras, vicerectora de Responsabilitat Social i Promoció de la UPF, Gemma García, cap del Servei d'Atenció a la Comunitat Universitària, i Héctor Ibar, director comercial d'Òptica Universitària.

Aquesta aportació permetrà incrementar en properes convocatòries el fons destinat a estudiants que es trobin en situacions sobrevingudes que els dificultin el desenvolupament dels seus estudis, per la impossibilitat d'assumir el cost de les matrícules i de poder optar a cap ajut o beca d'aquest tipus.

Avantatges per als membres de la comunitat universitària

En el decurs de l'acte, el rector de la UPF i l'administrador d'Òptica Universitària han signat un segon acord de caire comercial, amb una vigència d'un any (prorrogable) que permetrà als membres de tots els col·lectius de la comunitat universitària de la Universitat gaudir de diversos avantatges.

Entre aquests avantatges, destaca un 10% de descompte addicional als seu preus habituals sobre els productes que ofereix Òptica Universitària; i el lliurament de 60 targetes de 50 euros (amb un valor de 3.000 euros en total) per utilitzar-les com a premi de diferents activitats organitzades per la UPF, com ara la Lliga de Debat, el Concurs de Bandes, o les competicions esportives, entre d'altres.

De la seva banda, la UPF informarà el col·lectiu d'estudiants de les promocions ofertes per Òptica Universitària a través dels diferents canals de comunicació de què disposa la Universitat i garantirà la presència d'aquesta marca en les activitats patrocinades.

La xarxa de botigues Òptica Universitària, gestionada per l'empresa Òptica del Penedès, S.L, manté des de fa anys una estreta relació amb les universitats catalanes, entre les quals la UPF. Actualment està formada per prop de 50 botigues especialitzades en productes de visió i audició, repartides entre Catalunya, les Illes Balears, la Comunitat Valenciana i Aragó.

> Altres e-notícies relacionades:

Oberta la convocatòria del nou programa d'ajuts a l'estudi per a situacions sobrevingudes