Vés enrere Dos alumnes de la UPF, guanyadors dels IV Premis Non Spot

Dos alumnes de la UPF, guanyadors dels IV Premis Non Spot

Sonia Fernández i Julián Quijano, estudiants de Publicitat, han aconseguit el guardó a la millor campanya en una edició en què han competit més de 150 propostes.
28.02.2011

Sonia Fernández i Julián Quijano rebent el premiSonia Fernández Casas i Julián Quijano Mariasis, estudiants de tercer curs del grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Pompeu Fabra, han obtingut el premi a la millor campanya de publicitat de la IV edició dels Premis Non Spot, gràcies a la ideació d'una acció a partir d'un briefing del client Páginas Amarillas.

Els guardons es van atorgar el passat 25 de febrer als platós d'Antena 3 Televisió, en una cerimònia conduïda per Ainhoa Arbizu, presentadora de la cadena i llicenciada en Comunicació Audiovisual per la UPF. Durant l'acte, els responsables del concurs van entregar sis premis dotats amb 1.000€ als finalistes de cada categoria i van desvetllar els guanyadors del premi a la millor campanya, dotat amb 3.000€.

Els premis Non Spot a la Creativitat en els Mitjans és un certamen promogut per Atres Advertising i El Periódico de la Publicidad. Aquests premis es van crear fa quatre anys amb la voluntat de promoure la recerca d'idees publicitàries originals que utilitzin els mitjans convencionals de forma innovadora. Enguany, la convocatòria d'aquest certamen va batre el seu rècord de participació al rebre més de 150 propostes.