Vés enrere Els primers llicenciats en Dret tornen al campus vint anys després

Els primers llicenciats en Dret tornen al campus vint anys després

La primera promoció de Dret de la UPF es retroba al campus de la Ciutadella en motiu del vintè aniversari de la seva graduació. A l'acte hi van assistir Carles Viver i Pi-Sunyer, antic degà de la Facultat de Dret, i Josep Maria Vilajosana, actual degà.
30.11.2014

Foto de grup dels assistents a la trobadaAquest 2014 ha fet 20 anys des que els primers estudiants de Dret de la UPF van acabar la seva llicenciatura, l'any 1994. Per celebrar-ho, el passat divendres 28 de novembre el servei UPF Alumni va organitzar una trobada d'exalumnes al campus de la Ciutadella, a la que també hi van assistir alguns dels antics professors d'aquests estudis.

Carles Viver i Pi-Sunyer, antic degà de la Facultat de Dret, i Josep Maria Vilajosana, l'actual degà, van ser els encarregats de donar la benvinguda als prop de 60 assistents a l'acte.

Durant la trobada, que va començar a les 20 hores, els exalumnes van visitar els antics i nous espais del campus de la Ciutadella. Per tancar l'acte, es va celebrar un sopar informal al pati de l'edifici Roger de Llúria, durant el qual els assistents van compartir records de la seva etapa d'estudiants i van posar-se al dia amb els seus companys de promoció.

Galeria d'imatges publicada a Flickr

Created with flickr slideshow.