Vés enrere El paper dels nous ajuntaments, a debat a la UPF

El paper dels nous ajuntaments, a debat a la UPF

El dijous 6 d’octubre, l’auditori del campus de la Ciutadella acollirà a les 19.00 hores “Els reptes del canvi”, una taula de debat amb la participació d’Ada Colau, alcaldessa de Barcelona; Dolors Sabater, alcaldessa de Badalona, i Juli Fernández, alcalde de Sabadell.

03.10.2016

El proper dijous 6 d’octubre, l’auditori del campus de la Ciutadella acollirà a les 19.00 hores “Els reptes del canvi”, una taula de debat amb la participació d’Ada Colau, alcaldessa de Barcelona; Dolors Sabater, alcaldessa de Badalona, i Juli Fernàndez, alcalde de Sabadell.

El debat, organitzat per Crític i Districte 11, i amb la col·laboració de la Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la UPF, té com a objectiu donar a conèixer com s’han transformat la gestió pública en aquests tres ajuntaments, després de canviar de color polític en les passades eleccions municipals del 2015.

Districte 11, un projecte gestat a la UPF

Es tracta d’una iniciativa de vuit estudiants del grau en Periodisme de la UPF que va néixer fa un any i mig a través d’una assignatura del mateix grau, amb la col·laboració del Consell Social de la UPF. Districte 11 es defineix com un mitjà digital que sorgeix amb la voluntat d’informar de manera rigorosa i veraç sobre iniciatives i lluites veïnals dels barris de Barcelona.

Tal com explica a la seva web, el projecte està interessat a conèixer i explicar la realitat més pròxima i les demandes a peu de carrer, amb l’objectiu de convertir-se en un punt de trobada digital que ajudi a teixir la xarxa veïnal.