Vés enrere Anaïs Estrada Gelonch guanya un premi Sant Jordi de l'Institut d'Estudis Catalans

25.04.2006

El treball "Mecanisme molecular que regula la retenció citoplasmàtica del NFAT5" va ser mereixedor d'un dels premis Sant Jordi que atorga l'Institut d'Estudis Catalans (IEC), a través de la Societat Catalana de Biologia, una de les filials de la institució. La recerca premiada correspon al projecte fi de carrera d'Anaïs Estrada Gelonch i forma part de la recerca que està duent a terme aquesta investigadora en el Departament de Ciències Experimentals i de la Salut ( CEXS) de la UPF.

El lliurament dels catorze premis Sant Jordi, atorgats enguany a més de nou reconeixements a estudiants i onze bosses d'estudi, va tenir lloc durant l'acte celebrat a a la seu de l'Institut d'Estudis Catalans el passat 24 d'abril.

AnaisIEC

Anaïs Estrada Gelonch és llicenciada en Biologia per la UPF (2005) i, gràcies a una beca Erasmus, es va poder iniciar en la recerca a l'estranger, concretament al laboratori de Biologia Molecular de la Facultat de Farmàcia de la Universitat René Descartes de París, l'any 2003.

Tot seguit es va incorporar com a investigadora col·laboradora en pràctiques a diversos grups de recerca del CEXS de la UPF, i també a la Universitat McGill de Montreal (Canadà). Des del 2006 és beneficiària d'una beca del programa nacional per a la formació del professorat (FPU) i està realitzant els seus estudis de doctorat a la UPF dins del programa internacional de doctorat en Ciències de la Salut i de la Vida i Recerca Bàsica en Biomedicina, concretament a la Unitat d'Immunopatologia Molecular del CEXS, sota la direcció de Cristina López Rodríguez.