Vés enrere Aldea Global publica una Història del Periodisme de Jaume Guillamet

Aldea Global publica una Història del Periodisme de Jaume Guillamet

05.10.2003

peri
Història del Periodisme. Notícies, periodistes i mitjans de comunicació és el nou títol de la col.lecció interuniversitària Aldea Global.

L'autor, el catedràtic de Periodisme de la UPF Jaume Guillamet, proposa en aquesta obra una lectura global i sintètica de l'evolució del periodisme en els darrers cinc segles, des dels fulls de notícies manuscrites i impreses del s. XVI i XVII fins als mitjans impresos i electrònics de l'actualitat.

El llibre està concebut com un manual universitari i es presenta com una síntesi orientadora que va de l'aparició de la impremta fins a internet, amb un accent especial en els orígens, els moments de canvi, les principals tendències, els mitjans més signiticatius i els personatges influents d'aquest medi.

Aldea Global és una col.lecció promoguda per les universitats Autònoma de Barcelona, Jaume I de Castelló, de València i la UPF. Edita obres sobre comunicació amb un ampli enfocament pluridisciplinari que abasta temes de periodisme, cultura, sociologia, literatura, llengua i noves tecnologies, entre altres. Història del Periodisme és el títol número 14 de la col.lecció.