Vés enrere Nagel, Klaus-jürgen

NAGEL, KLAUS-JÜRGEN

KLAUS-JÜRGEN NAGEL
Departament de Ciències Polítiques i Socials
Ciència Política i de l'Admin.

Klaus-Jürgen Nagel és professor agregat de Ciència Política a la Universitat Pomeu Fabra. Les seves línies d'investigació són la teoria política (nacionalisme, federalisme) i la política comparada (partits i moviments nacionalistes, integració europea). També ha dedicat el seu treball de recerca a la història de Catalunya (moviment nacional, moviment obrer, història del sector vitícola). Va estudiar ciències socials i història a les universitats de Münster i de Bielefeld. Va obtenir el Staatsexamen el 1981 (en Història i en Ciències Socials) i posteriorment, el doctorat en Filosofia el 1989. Anteriorment a la seva incorporació a la Universitat Pompeu Fabra, el professor Nagel havia exercit a la Universitat de Bielefeld (Departament d'Història) i a la Universitat Johann Wolfgang Goethe-de Frankfurt del Main (Departament de Ciències Socials).