Vés enrere Planas Miret, Ivan

PLANAS MIRET, IVAN

Gerent de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Membre de la Junta del Col·legi d'Economistes de Catalunya. Professor Associat del Departament d'Economia de la Universitat Pompeu Fabra i Investigador Associat del Centre de Recerca en Economia i Salut (CRES). Ha estat entre altres:   Sotsdirector del Servei Català de la Salut, del que també en va ser DIrector Econòmic, Director General de Seguiment i Avaluació de Polítiques d'Estabilitat i Creixement de la Generalitat de Catalunya,  Membre de la Junta Directiva de les següents institucions públiques:  l'Hospital Clínic i Provincial de Barcelona, SEM (Servei d'Emergències Mèdiques), l'Institut Català de la Salut (ICS), i el Banc de Sang i Teixits, Institut d'Avaluació de Polítiques Públiques (iVALUA).