Vés enrere Xavier Trias, nou convidat dels "Vermuts del Diari de Barcelona"

Xavier Trias, nou convidat dels "Vermuts del Diari de Barcelona"

El cap de llista de Trias per Barcelona visita el campus del Poblenou de la UPF, on durant una hora respondrà les preguntes del DdB i dels estudiants de Periodisme. La roda de premsa tindrà lloc el 30 de novembre a les 10.00 i es podrà seguir també en línia.

27.11.2023

El cap de llista i regidor de Junts a l’Ajuntament de Barcelona, Xavier Trias, és el nou convidat al cicle de Vermuts del Diari de Barcelona, aquest dijous 30 de novembre. Trias visitarà el campus del Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i se sotmetrà a les preguntes dels periodistes del Diari de Barcelona i dels estudiants de l'assignatura de Taller Integrat del grau en Periodisme.

La roda de premsa tindrà lloc a les 10.00h a la Sala Aranyó de l’edifici Tànger del campus del Poblenou de la UPF, i es podrà seguir per streaming des de la web del Diari de Barcelona.

La visita arriba cinc mesos després de les eleccions municipals i pocs dies després que Ernest Maragall, cap de llista d’ERC, anunciés que deixava l’acta de regidor. Trias, guanyador de les eleccions i que havia pactat un govern de coalició amb Maragall, no va poder ser alcalde per un pacte entre el PSC, Barcelona en Comú i el PP, pocs minuts abans del ple d’investidura, per fer batlle Jaume Collboni. Per altra banda, Trias va anunciar fa poques setmanes que posposava fins al 2024 la seva renúncia com a regidor.

Vermuts del DdB

Aquest és el cinquè esdeveniment del cicle "Vermuts del Diari de Barcelona" i el primer d’aquest curs 2023-2024. Els Vermuts són un cicle de trobades periodístiques organitzades periòdicament pel Diari de Barcelona al campus del Poblenou de la UPF, on s'ubica la Facultat de Comunicació.

Ja han comptat, com a convidats, amb el president Pere Aragonès, l’aleshores alcaldessa Ada Colau, els enviats especials de TV3 i Catalunya Ràdio a la guerra d’Ucraïna Lluís Caelles i Cèlia Cernadas, i l’advocada Carla Vall i la periodista del diari Ara Núria Juanico, arran dels casos d’abusos masclistes destapats l’any passat.

Als Vermuts del DdB, els periodistes del DdB fan una entrevista col·lectiva, en directe i oberta al públic a una personalitat destacada del panorama polític, social, esportiu o cultural del país. A la roda de premsa d'aquest dijous s’hi convida a assistir als mitjans de comunicació, per bé que no tindran torn de pregunta, que tindran els estudiants de Periodisme i els periodistes del Diari de Barcelona.