Vés enrere Eva Pujadas guanya el premi sobre Comunicació de Masses del CAC

Eva Pujadas guanya el premi sobre Comunicació de Masses del CAC

26.06.2002

La professora del Departament de Periodisme i de Comunicació Audiovisual Eva Pujadas ha estat guardonada amb el XIV Premi a la Investigació sobre Comunicació de Masses, que atorga el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC), pel treball "Els discursos sobre la televisió de qualitat. Àmbits temàtics de referències i perspectives d'anàlisi". L'acte de lliurament del premi va tenir lloc el 27 de juny passat, a la seu de l'Institut d'Estudis Autonòmics (Palau Centelles. Baixada de Sant Miquel, 8. Barcelona).
Eva Pujadas és llicenciada en Ciències de la Informació (1991) i en Ciències Polítiques i Sociologia (1993) per la Universitat Autònoma de Barcelona. Doctora en Comunicació Audiovisual per la UPF (2001), és, des de fa sis anys, professora titular dels Estudis de Comunicació Audiovisual on imparteix les assignatures Anàlisi de la Significació de la Imatge, Deontologia Professional i Seminari d'Anàlisi i Investigació dels Gèneres de Ficció Televisiva.
El seu principal camp de recerca és l'anàlisi del discurs televisiu i és la delegada a Catalunya del Gabinet d'Estudis de la Comunicació Audiovisual (GECA) de Madrid.