Vés enrere Estudiants europeus es reuneixen al campus del Poblenou per treballar en un taller internacional de periodisme integrat

La Facultat de Comunicació organitza la "Multimedia and Integrated Journalism International Week", un conjunt de tallers i activitats al voltant del periodisme integrat, amb la participació d'estudiants de quatre universitats de Suècia, Dinamarca, França i Romania.
24.03.2015

Una de las actividades organizadas dentro del tallerLa Universitat Pompeu Fabra s'ha convertit aquesta setmana en el punt de trobada d'estudiants europeus de l'àmbit del periodisme i de la comunicació per participar en el "Multimedia and Integrated Journalism International Week", un conjunt de tallers i activitats que giren entorn el periodisme integrat.

" Integrated Journalism in Europe" (IJIE) és el nom d'aquest projecte internacional que compta amb la participació de quatre universitats europees en coordinació amb la Pompeu Fabra: les universitats Paris 8, Danish School of Media and Journalism de Dinamarca, la Linnaeus University de Suècia i la Babes-Bolyai University de Romania.

El taller, que té lloc del 23 al 27 de març al campus del Poblenou, té com objectius analitzar el procés de producció integrat als mitjans de comunicació, la realització d'un projecte periodístic comú i l'intercanvi d'experiències multimèdia a la universitat.

Un grup d'estudiants participants en el tallerSota la coordinació de Carles Singla i Irene da Rocha, professors de la Facultat de Comunicació, hi ha programades activitats per a tota la setmana entorn el periodisme, totes elles relacionades amb temes d'abast europeu.

Amb aquest propòsit, a tall d'exemple, hi ha organitzada per demà dijous una tertúlia radiofònica en la qual els estudiants de la Pompeu Fabra han convidat diversos polítics i assessors europeus per compartir punts de vista i impressions sobre el futur de la Unió Europea.

Tot el material elaborat pels estudiants es publicarà a la plataforma digital Euromain, on es podran consultar tots els continguts. En la linia d'investigació del periodisme integrat, també està previst que la Universitat Pompeu Fabra aculli el congrés " Shaping the Future of News Media" sobre aquesta matèria el proper mes de juny.