Vés enrere 20-02-23: Aula Oberta. Conversa amb Carlos Robisco, guionista de 'Selftape' i 'Ovella'

Activitat adreçada als estudiants del Taller de Dramatúrgia i Guió del grau en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra

16.02.2023

20 de febrer del 2023

10.00 h

Aula 52.213 - 2a planta edifici 52. Roc Boronat - Campus del Poblenou

@comunicacioUPF

@comunicacioupf

Ens trobem amb Carlos Robisco, guionista de la propera estrena de Filmin 'Selftape', creada per Joana i Mireia Vilapuig, i del llargmetratge 'Ovella' (ESCAC Films, 2021), i parlarem amb ell de les primeres passes professionals després de la graduació i dels projectes col·laboratius en equips de guionistes.

La sessió és part de les classes de guió del grup 3 de l'assignatura, conduïdes pel professor Victor Alonso-Berbel, però és oberta a alumnes d'altres estudis.

Sobre el convidat:

Carlos Robisco Peña (Madrid, 1994). Graduat en Cinema per l'ESCAC (Barcelona). Ha escrit i dirigit el curtmetratge “A SPOT IN THE WORLD” (ESCAC Films). Guionista de la sèrie “SELFTAPE” (FILMAX, FILMIN, TVE), creada per Joana i Mireia Vilapuig, a estrenar el 2023. Guionista del llargmetratge “OVELLA” (ESCAC Films, 2021). Director de diversos videoclips i del migmetratge-àlbum visual “I ALWAYS CRY FOR YOU LIKE PINK HONEY RAIN” (GXXD TIME Films, The Bird Yellow).

Ha dirigit la realització audiovisual per a teatre de “HARDCORE PROPAGANDA”, estrenada a Barcelona i Berlín (Sala Beckett/Volksbühne) i de “Festival Important” (ELS MALNASCUTS). Ha co-escrit i co-dirigit l'obra de teatre “KARAOKE” (Sala Flyhard, 2019). Actualment treballa com a Docent de Guió a ESCAC al programa internacional “One Year Filmmaking”, i com a realitzador en el col·lectiu audiovisual GXXD TIME Films.