Vés enrere El secretari de Comunicació del govern català obre el curs 2013-2014 del grau en Publicitat i Relacions Públiques

Josep Martí va impartir la lliçó inaugural "Comunicació estratègica i projecció internacional de Catalunya", en el decurs d'un acte que va tenir lloc el 18 de novembre al campus del Poblenou.
14.11.2013

Josep Martí impartint la lliçó inauguralJosep Martí i Blanch, secretari de Comunicació de la Generalitat de Catalunya des de l'any 2011, va impartir la lliçó " Comunicació estratègica i projecció internacional de Catalunya", que va obrir el curs acadèmic 2013-2014 del grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Comunicació.

L'acte, que va tenir lloc el 18 de novembre, a les 11.30 hores, a l'auditori del campus del Poblenou, va comptar amb la presència de Matilde Obradors, directora dels Ensenyaments del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat, que va presentar el ponent.

En el context polític actual, en què el posicionament de Catalunya a escala internacional i les estratègies comunicatives de la Generalitat esdevenen fonamentals, Josep Martí exposarà les línies mestres del Govern en aquest àmbit i donarà el seu punt de vista sobre els aspectes clau de la comunicació institucional i corporativa.

Josep Martí i Blanch (L'Ametlla de Mar, 1970), llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona i diplomat en Direcció General per la Universitat de Navarra-IESE Business School, va iniciar la seva carrera professional al diari lleidatà La Mañana i va fer diverses col·laboracions periodístiques als diaris Avui, Expansión i Singular Digital.

L'any 1996 va ser nomenat director de comunicació de la subdelegació del govern espanyol a Tarragona, càrrec que va exercir fins al 1998. Aquest mateix any va iniciar la seva trajectòria dins el món empresarial,  ja que va ser director de comptes de l'agència 1990 MCS (1998-2000) i responsable de comunicació de Schneider Electric España (2000). Dos anys més tard, va fundar l'agència Mapa Comunicació, a la qual va estar vinculat fins a la seva entrada al Departament de Presidència de l'executiu català, el 2011.

Josep Martí, que va impartir docència a la Facultat de Comunicació de la Universitat Ramon Llull, és autor del llibre Ets de dretes i no ho saps (2008), publicat per l'Editorial Mina, del Grup 62, i al llarg de la seva trajectòria ha participat de manera continuada en diverses tertúlies radiofòniques.