Back El nou curs dels estudis de Publicitat i Relacions Públiques s'inaugura amb la presència de dos publicitaris de Bassat Ogilvy

Iolanda Casalà i Francesc Talamino, planner i director creatiu, respectivament, d'aquesta prestigiosa agència de publicitat, van pronunciar la lliçó "Conceptes de gran recorregut", que va tenir lloc al campus de la Comunicació- Poblenou.
25.10.2009

Francesc Talamino i Iolanda Casalà durant l'acte inauguralIolanda Casalà iFrancesc Talamino, planner i director creatiu, respectivament, de l'agència de publicitat Bassat Ogilvy, van pronunciar la lliçó inaugural del curs 2009-2010 dels estudis de Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Comunicació de UPF, sota el títol "Conceptes de gran recorregut".

L'acte, que va tenir lloc el 27 d'octubre , al migdia, a l'auditori del campus de la Comunicació - Poblenou, va estar presidit per Eva Pujadas, directora dels estudis de Publicitat i Relacions Públiques, i presentat per Jordi Cano, professor dels estudis. Prèviament a la lliçó, hi va haver una reunió del claustre dels professors dels estudis.

Iolanda Casalà i Francesc Talamino, que exerceixen la seva tasca professional dins de Bassat Ogilvy, una de les agències de publicitat més prestigioses i reconegudes a nivell internacional, van emmarcar la seva xerrada al voltant del "concepte publicitari", sens dubte un dels temes més destacats dins d'aquest àmbit. Van fer esment a tot el procés que es genera des que un client fa un encàrrec fins al resultat definitiu, és a dir, el modelatge del projecte dins de l'agència, i com es van perfilant aspectes com ara la comunicació, la imatge, o la marca. Els dos publicitaris que van visitar la UPF van remarcar les tendències actuals en brandering i en posicionament de marques dins del mercat.

Finalitzada la lliçó inaugural, sobre les 13.30 hores, va tenir lloc la inauguració de l' exposició sobre els dotze millors treballs corresponents als projectes de final de carrera de la primera promoció d'estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de la UPF, que ja van cursar els seus estudis sota el nou paradigma i model d'estudis de l'Espai Europeu d'Ensenyament Superior. La mostra, ubicada al costat dels platós de l'edifici Tallers, està previst que es pugui visitar durant tot el trimestre.

Aquest curs 200-2010 de la titulació de Publicitat i Relacions Públiques és el segon any que s'imparteix oficialment com a grau. Aquests estudis de quatre anys estan orientats a la formació de professionals amb un alt nivell de rigor i creativitat que puguin respondre de manera eficaç a les necessitats d'aquest sector cada vegada més ampli i instal·lat en una dinàmica de constant innovació.

> Altres e-notícies relacionades:
La 1a. promoció de graduats en Publicitat i Relacions Públiques mostra els seus projectes de fi de carrera

SDG - Sustainable Development Goals: