Vull demanar un ajut PlaCLIK!

Els ajuts PlaCLIK tenen l'objectiu de promoure la qualitat i la transformació educativa, donant suport a projectes:

• Que vulguin implementar transformacions educatives en un o més aspectes concrets d'una assignatura
  • Que potenciin la transversalitat i el treball col·laboratiu entre facultats o entre diferents universitats

Aquesta convocatòria es troba en fase de

1. Sol·licitud
  2. Avaluació
  3. Resolució
  4. Execució
  5. Justificació

Presenta la teva sol·licitud d'ajut PlaCLIK per al curs que ve!

Del 20 de maig al 9 de juny del 2024

Omple aquest model

Presenta'l a través de la Plataforma d'Administració Electrònica (PAE)

Necessites assessorament? Contacta amb el CLIK

Accions específiques:

• Proposta enfocada a la incorporació de transformacions educatives en la implementació d’un o més aspectes d'una assignatura.
  • Màxim 1.500 euros per projecte.

Projectes en xarxa:

• Proposta de caràcter col·laboratiu per construir projectes amb potencial d’impacte transversal (que afecten diferents assignatures d’un sol estudi o que tenen repercussió en assignatures de diversos estudis de la UPF), o bé de caràcter interuniversitari (enfocaments compartits amb docents d’altres universitats, o bé que impliquin participació en xarxes interuniversitàries, com per exemple Eutopia).
  • Màxim 6.000 euros per projecte.
En cas que el pressupost que es demana a la sol·licitud sigui superior a l'import màxim de la tipologia en la qual s'inscriu la iniciativa, s'ha d'incloure en la memòria del projecte el cofinançament previst.

Compatibilitat:

Els ajuts del PlaCLIK no són compatibles amb l’atorgament d’altres ajuts de la UPF o externs que tinguin el mateix objecte i destinatari o destinataris. Només en el cas de projectes PlaCLIK interuniversitaris es podrà optar a l’ajut de l’altra o les altres universitats participants per completar el finançament del projecte.

Els ajuts del PlaCLIK són compatibles amb premis que promocionin la qualitat i la innovació educatives.

Beneficiari:

A efectes legals, té la consideració de beneficiari dels ajuts el responsable del projecte.

No podran ser beneficiaris els responsables dels projectes que hagin gaudit d’ajuts en anterior convocatòries i no hagin justificat els ajuts en el temps i la forma prevista en la respectiva convocatòria.

Condicions:

Tenir assignada docència a la UPF durant el curs acadèmic de la convocatòria.

El personal docent i investigador de la UPF no pot participar en més de dos projectes.

Agents implicats:

Els agents implicats han de complir la condició de tenir assignada docència a la UPF durant el curs acadèmic de la convocatòria.

Es pot preveure la participació de PDI no vinculat a la UPF,  d’alumnat, d'alumni, de PAS de la UPF i la col·laboració d'organitzacions externes

Publicació de les bases:

• 28 d'abril del 2022

Publicació de la convocatòria:

• 14 de maig del 2024

Període de presentació de projectes:

• Del 20 de maig al 9 de juny del 2024

Període de revisió dels requisits formals d’adequació a la convocatòria:

• En el termini màxim de 10 dies des de la data de finalització de presentació de projectes

Publicació de la resolució de la convocatòria:

• Dins el termini màxim de tres mesos des de la publicació de la convocatòria

Lliurament del document d'acceptació de l'ajut: