Vés enrere El projecte EDvolució estrena el cicle “Recerca EDvolució”

El projecte EDvolució estrena el cicle “Recerca EDvolució”

Es tracta d’un un nou format basat en sessions obertes a tota la comunitat  universitària, amb l'objectiu de compartir, reflexionar i visibilitzar experiències relacionades amb la recerca i la docència.

05.11.2021

La iniciativa, coordinada pel vicerector de Transformació Educativa, Cultura i Comunicació, Manel Jiménez i la comissionada per a la Recerca en Innovació Educativa, Davínia Hernández-Leo; aprofitant el marc educatiu de la UPF, EDvolució, vol contribuir al creixement continu de l'excel·lència en la docència a la UPF, així com a l’entorn local (des d'escoles a altres universitats).

S'oferirà una sessió per trimestre, en format presencial  i en streaming, que estarà oberta a la participació de tota la comunitat universitària i de persones externes. El professorat participant exposarà la seva experiència i després s'obrirà el debat.

La primera sessió Titulada Mètodes d'aprenentatge per contribuir al desenvolupament sostenible: Aprenentatge Basat en Problemes i Projectes i els ODS, versarà sobre la metodologia ABP i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). Està programada per al 15 de novembre, a les 16.30h, al campus del Poblenou. Les professores Mar Carrió, del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut i Davinia Hernández-Leo, professora del Departament TIC; totes dues membres de la Xarxa d'innovació de la UPF, presentaran el projecte i exposaran els resultats. Tot seguit podrem conèixer les expereiències dels professors Encarna Atienza i Marta Gonzàlez (Traducció i Ciències del Lenguatge), Boris Bellalta (Enginyeries i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions), Andrea Noferini i Andreu Paneque (Ciències Polítiques i Socials). també es comptarà amb la participació del rector, Oriol Amat, el vicerector de Transformació Educativa, Cultura i Comunicació, Manel Jiménez, la comissionada per a la Recerca en Innovació Educativa, Davinia Hernández-Leo i el coordinador de projectes d'innovació a la UPF i president de CATESCO (abans UNESCOCAT)-Centre UNESCO de Catalunya, Eduard Vallori.

Més informació i inscripcions.