Vés enrere Invitació al COL·LOQUI OPINIÓ QUIRAL: “La salut mental dels joves”

Invitació al COL·LOQUI OPINIÓ QUIRAL: “La salut mental dels joves”

Aquest segon col·loqui, que porta per títol “La salut mental dels joves”, tindrà lloc el proper dia 6 de març a les 10 h , en l' Espai Volarts (carrer d’Ausiàs Marc, núm. 22 planta baixa de Barcelona).

07.02.2024

El passat 28 de setembre, la Fundació Vila Casas, juntament amb el Centre d’Estudis de Ciència, Comunicació i Societat de la Universitat Pompeu Fabra, es va presentar l’Informe Quiral 2022-2023 “La gravetat de la salut mental: comunicació i percepció”.

A partir del tema presentat en aquest informe, organitzem dos col·loquis. Aquest segon col·loqui, que porta per títol “La salut mental dels joves”, tindrà lloc el proper dia 6 de març a les 10 h (carrer d’Ausiàs Marc, núm. 22 planta baixa de Barcelona).

Aquesta vegada ens acompanyaran com a ponents el Dr. Miquel Casas Brugué, Catedràtic de Psiquiatria Honorari de la UAB & Director del Programa "SJD MIND Escoles" de l'Institut MIND, Hospital Sant Joan de Déu, i el Dr. Joan Vegué Grilló, Director del Pla director de salut mental i addiccions de la Generalitat de Catalunya.

L'acte serà presentat per la Dra. Montserrat Viladomiu i moderat pel Dr. Miquel Vilardell, patrons de la Fundació.

Imprescindible reserva al telèfon 934817980 o al correu electrònic [email protected]

Font: Fundació Vila Casas