Vés enrere 2022 Amb Ulls UPF: "Les indústries culturals i creatives, motor econòmic i de transformació social"

Amb Sebastián Mealla, Sergi Jordà, Marc Hernández i Manel Jiménez

25.05.2022

Sabies que l’economia creativa, també coneguda com a economia taronja, és un potent motor econòmic que, abans de la pandèmia, representava el 4,4% del PIB de la Unió Europa?

Coneix més sobre els reptes, oportunitats i riscos de l’economia creativa en l’era postcovid amb les veus expertes de:

• Sebastián Mealla, fundador i CEO de Protopixel i alumni del Doctorat en Tecnologies de la Informació i Comunicació.
  • Sergi Jordà professor del Departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions de la UPF, investigador i creador especialitzat en tecnologia musical i membre de la Comissió Delegada Barcelona Creativa.
  • Marc Hernández, director de La Tempesta, consultor estratègic i productor digital.

Els tres convidats van compartir la seva mirada en una taula rodona moderada per Manel Jiménez, vicerector de Transformació Educativa, Cultura i Comunicació i alumni del Doctorat en Comunicació Social, en la sessió del dimecres 25 de maig.

Recupera el vídeo de la sessió al nostre canal de YouTube.