Vés enrere Mor Jordi Cano, antic professor del Departament de Comunicació

Mor Jordi Cano, antic professor del Departament de Comunicació

Dissenyador i artista, va ser professor del grau en Publicitat i Relacions Públiques fins al 2017. Actualment estava molt vinculat a Elisava, centre adscrit a la UPF, on dirigia dos màsters.
15.04.2020

Jordi Cano, professor de disseny gràfic al grau en Publicitat i Relacions Públiques del Departament de Comunicació de la UPF fins al 2017, va morir ahir dimarts a causa del coronavirus, als 66 anys. Actualment, estava molt vinculat a Elisava, centre adscrit a la Universitat, com a director dels màsters en Disseny i Direcció d’Art i en Disseny Publicitari i Comunicació. També estava molt vinculat a la Universitat de Vic, on dirigia UMedia, la Unitat de recursos multidisciplinaris.

Cano era dissenyador i artista. El 1984 va crear l’estudi de disseny Eumogràfic, conjuntament amb Anton Granero, que a partir de 2014 va passar a denominar-se Eumo DC. Una petita part de la seva obra com a artista es pot veure a la col·lecció del Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA).