Vés enrere La UPF incentiva la investigació dels futurs estudiants amb la convocatòria dels premis a millors treballs de recerca de batxillerat

S'hi poden presentar els treballs de recerca finalitzats durant el curs 2021-2022 d'estudiants de segon de batxillerat. Totes les facultats de la Universitat organitzen guardons relacionats amb el seu àmbit acadèmic
02.02.2022

Un any més, la Universitat Pompeu Fabra organitza els Premis als Millors Treballs de Recerca, una iniciativa que vol reconèixer i posar en valor les millors investigacions fetes per estudiants de centres d’ensenyament de Catalunya i en temàtiques molt diverses.

L’objectiu dels guardons és despertar l’interès dels joves cap a la recerca i incentivar la investigació en les diferents àrees de coneixement que treballa la Universitat. En total, s’organitzen nou premis distribuïts per les diferents facultats. A més a més, hi ha tres premis organitzats per centres adscrits a la Universitat. Cada un dels guardons té les seves pròpies bases i terminis per presentar candidatura.

Per participar cal que els treballs de recerca que es presentin als concursos siguin originals i inèdits, realitzats durant el present curs acadèmic 2021-2022. D’altra banda, és imprescindible que la direcció dels centres d’ensenyament on estudiïn els alumnes preseleccionin el treball.

L’acte de lliurament de premis es realitzarà durant l’últim trimestre de l’any acadèmic i cada facultat comptarà amb els seus propis guardons. Aquests poden variar des de remuneracions econòmiques, a l’adquisició de lectors electrònics i la gratuïtat o descompte de crèdits de la matrícula de primer curs a la facultat guanyadora. La selecció dels treballs de recerca premiats es farà a través d’un jurat expert, format per membres de la facultat en qüestió.

Els premis a millors treball de recerca de batxillerat:

Facultat de Ciències de Salut i de la Vida

Facultat d'Economia i Empresa