Atrás "La Càtedra té l'objectiu de fer més explícit el compromís de la UPF amb la catalanitat"

M. Teresa Cabré, professora emèrita de la UPF, és la directora de la Càtedra Pompeu Fabra, creada el passat mes de novembre. Compta amb el patrocini de l'Institut d'Estudis Catalans i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.
05.03.2015

Conversem amb M. Teresa Cabré, directora de la  Càtedra Pompeu Fabra , que té per objectiu fer més explícit el compromís de la UPF amb la catalanitat i donar visibilitat a les activitats sobre promoció de la llengua i cultura catalanes que es duen a terme a la Universitat.

La Càtedra compta amb el patrocini de l'Institut d'Estudis Catalans (IEC) i del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, i treballa en quatre àmbits diferents: la promoció del coneixement i l'ús de la llengua en la docència i per part dels estudiants; la producció de recursos de suport a l'aprenentatge i la millora de la qualitat lingüística; la dinamització de la promoció de l'ús del català, i l'extensió cultural.