Atrás La professora de la UPF Mònica Terribas guanya el premi Ciutat de Barcelona de televisió

01.02.2007

El jurat del premi Ciutat de Barcelona 2006 va decidir ahir atorgar el premi de televisió a Mònica Terribas, professora titular del Departament de Periodisme i de Comunicació Audiovisual de la UPF. El jurat va posar de manifest que el programa que dirigeix i condueix Mònica Terribas a TV3, l'informatiu La nit al dia, " s'ha convertit en un indiscutible punt de referència dins de l'àmbit televisiu".

Mònica Terribas és llicenciada en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona (1991) i doctora en Ciències de la Comunicació per la Universitat de Stirling (Escòcia) (1994). L'any 1993 es va incorporar a la UPF i actualment imparteix la docència de l'assignatura Estructura de la Comunicació Social, a la Llicenciatura en Periodisme. També imparteix l'assignatura Transformacions Programàtiques que afecten la Informació, al Màster en innovació i qualitat televisives (TV3).

La professora Mònica Terribas té una experiència consolidada en el mitjà televisiu, havent col·laborat en diversos programes de la televisió catalana, com ara La vida en un xip (1989-1991), Persones humanes (1994-1996), Un tomb per la vida (1993-1994) i Som i serem (1995-1996), entre d'altres. Des de l'any 2002 és cap d'edició i conductora del programa La nit al dia. Amb anterioritat ha estat mereixedora d'altres premis, com ara el Premi Nacional de Cultura (2003).

Els Premis Ciutat de Barcelona 2006 es lliuraran al Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona el proper 22 de febrer.